Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

Tv nézős (boldog születésnapot)

2008.08.18. 11:44 paulkemp

(Augusztus 18. - Augusztus 24.)

Na végre valami történhetne már így augusztus végéhez közelítve. De nem fog ígérhetem. Várjuk az első aranyat, az Index képes Sziget címszó alatt a meg nem jelent Para-Kovácsot vicceltetni, nem sok sikerrel. Én fáradt vagyok és éhes, de legalább Juditnak születés napja lesz szombaton, ma este meg megyek moziba. De ez gondolom nem sok mindenkit érdekel, végül is nem hiszem, hogy a magánéletem miatt járnátok ide, vagy a nagyvilág dolgainak firtatását kívánjátok tőlem. Annyit azért mégis, hogy egy háborúnak vége lett a múlt héten.

Na de inkább nézzünk a jövőbe, s hátha ráakadunk valamire. Hétfőn először Brigitte Bardot a Filmmúzeumon, majd egy olasz mini sorozat indul az m1-en. Reméljük mind a kettő jó lesz, az első biztos, a másik meg érdekesnek tűnik (mert ugye kit nem érdekelnek a kis bibsi gyerekek a nácik ideje alatt).

Keddre egy 52-es francia Gedeon bácsin kívül semmit nem találtam, de azt jó lenne, bár itt Marionak hívják, meg ki tudja milyen, egy próbát azért megér.

Na 20. van. Vajon lesz valami jó kis muri itthon? Remélem igen, mert különben annyira unatkoznék. Mert a tv-ben persze semmi izgi nem lesz. Felsorakoztatják a magyarság legnagyobb érzelmeit (István a király, Bánk Bán, Mágnás Miska), amiket azért már túl sokszor láttam ahhoz, hogy akár évenként egyszer is elővegyem. De nem baj, ott van végül is a Chicago a TV2-n ha valaki még nem látta volna.

Csütörtökön először Törőcsik Mari fiatalon és egyesek szerint szépen a Körhintában, majd egy kis ’68-as tovább képzés, hogy hátha attól beindul valaki.

Pénteken két jó film is lesz. Először egy kis Koránozás, hogy végre lássunk már tovább a Szent Biblia versein. Aztán meg az Othelló boolywood-i értelmezésben, biztos táncolnak meg énekelnek benne sokat, az ilyennek nem tudok ellenállni.

Na angol liga 2. forduló, spanyol 1., magyar sokadik, de majd kiderül, hogy melyiket nézem, mert ugye születésnap. Helyettük úgy is ott van John Cusack szakítós filmje amit nagyon szeretek (hát ez elég romantikus, nem?). Meg lesz denevérember Christian Bale ilyen papos, érzelemtől mentes filmben is az este, de az majd kiderül, hogy mint, meg hogy. Ja meg napközben lesz valami vígjáték az RTL klubbon ami még jó is lehet.

Vasárnap a dolgok elszabadulnak. Ott van ugye Nick Nolte és Eddie Murphy klasszikusa a 48 óra, aztán jön valami japán vígjáték Takashi Kitano-tól, valami tükörbe nézős dolog, rajongóknak kötelező. Majd estére jöhet Bacsó Megint Tanúja biztos, ami biztos, mert azt nem lehet megunni.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr29621024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.08.19. 17:58:53

Törőcsik Maritól a Körhinta megtekintése óta irtózom. Sajnálom. Kisgyerekként láttam a filmet, és azóta nem bírok T.M.-től egy kockát sem megnézni, egy sort elolvasni.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.08.22. 18:27:53

Dehun' e', há' mögvan az első arany... :D

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.08.22. 21:57:57

én egyébként nem értem azt a nagy arany várást, igazság szerint én már boldog vagyok ha pontszerzőnk van. kicsit úgy érzem, mintha itthon túl maximalisták lennénk a sportolóinkkal és egy kicsit elveszne az olimpia igazi értelme.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.08.25. 20:02:29

Bevallom: pont leszartam az olimpiát, egyedül a vizilabda döntő utolsó negyedét néztem. Az egészből annyi érintett meg, hogy a Nemzeti Sportban alig találtam meg az engem érdeklő dolgokat a (ironiaméter on) kurva sárgák kurva olimpiája miatt. :D
süti beállítások módosítása