Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

Volt ez már jobb is

2008.11.17. 12:32 paulkemp

(Quimby - Lovarda, Debrecen)

Egy barátom a koncert előtt biztos, ami biztos ki is mondta a gondolataimat, valami olyasmit mondott, hogy azért nem jön ő most Quimbyre mert fél nagyon, hogy szar lesz, öregszenek már ezek nagyon, nem akarok csalódni. Valami hasonló gondolattal felruházva tartottam a kezembe a jegyeket, s adtam át a biztonságőrnek, miközben valami elő zenekar melegítette a korán érkezőket. Engem nem hatott meg igazán, bár tegyük hozzá, hogy csupán fél füllel koncentráltam a dologra, a sör szerzése valahogy jobban motivált.

Aztán elkezdődött, s úgy tűnt minden rendben van. Kis Tibor uralja a színpadot, hangja rendben, a zenészek is kitesznek magukért. A közönség tombol, s egyre jobb a hangulat, ahogy sorra jönnek az ismertebb, nagyszerűbbnél nagyszerűbb nóták. Volt majdnem minden, mi nélkül elképzelhetetlen lenne egy Quimby koncert - Fekete lamour, Otthontalanság otthona, Autó a szerpentinen, Sehol se talállak, Androidő, Libidó - bár én jó néhány számot hiányoltam az esti repertoárból, de hát nem csak nekem játszottak a színpadról.

Tehát minden úgy tűnt, hogy ismét egy „átlagosnak” mondható Quimby koncerten leszek túl még éjfél előtt, de aztán a vége, a csúcspont összetört. Nem igazán akarom magyarázni, hogy miért is a Bordélyos a kedvencem a zenekartól, de valami szörnyű volt hallani. Erőtlenül, kifáradva, mintha csak fölösleges púp lenne így a végére csendült fel, s teljesen lelohasztott.

Legközelebb persze lehet más lesz, feltéve, ha lesz legközelebb részemről, ami egyelőre bizonytalan.

 

3 komment

Címkék: koncert élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr37773485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.11.17. 17:11:11

Hm... Gyakorló zenészként annyit tudok erre mondani, hogy egyrészt a Quimby világszínvonal, ha jó napot fognak ki. Másrészt-írod, hogy hiányoltál egy-két dalt- erre azt tudom mondani neked, hogy egy idő után minden zenekarnál eljön az az idő, amikor már nem a közönségnek, hanem maguknak válogatják össze a koncertműsort... Teccik, nem teccik, ez van.

OFF: nem panaszképpen mondom, de úgy néz ki, hogy blogolás okán rendőrségre kell mennem. Részletek később, de egy-két szolidarító hozzászólás jól esne: immortalis.blog.hu/2008/11/17/idezes_3 :D

Bocs az OFF-ért és az önreklámért. :(

2008.11.17. 19:02:04

Részben az első bekezdésben foglaltak miatt nem voltam a koncerten én sem (hasonlóan, mint a barátod).

"...minden zenekarnál eljön az az idő, amikor már nem a közönségnek, hanem maguknak válogatják össze a koncertműsort..."
Ugyanakkor ez is igaz.
Az a lényeg, hogy élvezhető volt a produkció, és jól érezted magad!

Részemről majd legközelebb (talán).

nyuszisz 2008.11.17. 20:45:46

Nincs ezen mit csodálkozni, elfáradtak. 3 évvel ezelőtt úgy tértek vissza, hogy nem akarják ott folytatni, ahol abbahagyták, ezért találták ki a Vízkereszt, és a Teátrum előadásokat.
Ezzel együtt ők a magyar kedvenceim, biztos én is megöregedtem, nem nagyon vágyom mostanában koncertekre, és a külföldi kedvenceim sosem fognak ide jönni :(
süti beállítások módosítása