Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

TV nézős (csak nyugodtan)

2008.09.29. 11:25 paulkemp

(Szeptember 29. - Október 5.)

Szerintem az lenne a legegyszerűbb, ha sorba haladnánk a dolgokon. Először is felvettek, azaz a HAON segédszerkesztője lettem. Másodszor az egyetem gőzerővel nyomja magát, és szakdolgozat írás, meg OTDK-ra való készülés. Harmadszor, október 11-19. Fassbinder fesztivál a fővárosban. Remélem, valahogy eljutok egy-két filmre, mert nagyon jó lenne, de ez még viszonylag messze van.

A héten ismét egy film egy nap, hisz még jó az idő, a kocsmák is kellemesek, az egyetemi életbe való belerázódás után még ki kell élvezni a pár napot, mikor elég szuszogni, s nem kell minden energiát belefektetni, a még távolinak látszó célokba. Szóval mindenkinek jó ivászatokat, egyetemre vagy akárhova járást, meg ilyeneket.

Ma megerőltetjük magunkat és a Dunán este felé megnézünk egy dokumentum filmet Tarkovsky-ról/-tól, vagy elolvassuk a könyvét mert ki tudja, hogy melyik a jobb. Egyébként mindegy is (ha valaki nem tudná és mégis nagyon szeretné jelezze és valahogy eljuttatom a filmet, a könyvet meg tessék levadászni könyvtárban, antikváriumban).

Holnap azt hiszem egy kis Brazíliába történő kiruccanás lesz az igazi, mivel az ott tett nyaralások hosszú-hosszú időn át emlékezetesek tudnak maradni, feltéve ha senkit nem rabolnak el, lőnek le vagy valami hasonló. Persze az ilyesmit nem garantálhatom, főleg ha a téma magját a vendetta adja, de majd kiderül.

Szerdán ismét az orosz maistro fogja a néznivalót szolgáltatni. Szóval a Dunán a Nosztalgia.

Csütörtök, adásszünet.

Pénteken tovább folytatódik a két napos tendencia és jöhet az Áldozathozatal, szintén Tarkovsky-tól.

Szombaton keleti szelek, most japán-tajvani közös produkció. Megnézzük hátha jó lesz.

Vasárnapra pedig színház a televízióban, ez számomra mindig érdekes, hisz érdekes műfajelméleti gondokat mutat meg számomra. Ettől talán már csak a színház filmek okoznak nagyobb fejtörést (Fellini Satyricon azt hiszem). No akinek meg tetszett a Twin Peaks, meg a Riget, szerezze be a Carnivale-t.

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr92686912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz · http://nyusszogo.blog.hu 2008.09.29. 12:05:25

Akkor most gratulálok :) Miről írsz majd? Ha arra járok legközelebb beszerzem.
Egyik művemmel egyszer én is bejutottam az otdk-ra. Miről írtál?
A Carnivale hasonló a TP-hez? Én eddig nem néztem, mert valaki azt mondta nem jó, és ez elvette a kedvem.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.09.29. 12:08:00

online kiadásnál vagyok, szóval csak katt a haon.hu-ra, majd elmondom melyek az enyémek.

OTDK, Husserl fenomenológiai epokhéjának a vizsgálata, problémák felmutatása és esetleges megoldási kiísérlet (a művészet paradigmájából)

hát a carnivalt leginkább a Nagy hal cirkuszához tundnám hasonlítani, szerintem nem rossz

nyuszisz · http://nyusszogo.blog.hu 2008.09.29. 12:15:51

rákattintottam, itt merre menjek?

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.09.29. 12:27:32

egyenlőre még semmim nincs fent, csak most hétvégén fogok kezdeni, de a Paul Newman halálhírét "én raktam" össze.

nyuszisz 2008.10.02. 13:37:13

Meghallgattam az olvasáshoz szánt zenéket. Szánédkosan élő felvételek (egy kivételével)?

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.10.02. 15:07:03

elvileg az is élő (és igen), és hogy tetszettek?

VVega · https://debugme.eu/ 2008.10.02. 16:52:12

Gratulálok én is, és kérdeznék is. Tarkovskyról. Mert semmit sem tudok róla :)

És őszintén szólva jelenleg nem is nagyon vonz a munkássága....

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.10.02. 17:02:13

Köszi!

Küldök mailt Tarkovskyról (de lehet hamarosan itt is lesz róla egy cikk (én is most gondolkodok egy sorozat indításán vele kapcsolatban)

VVega · https://debugme.eu/ 2008.10.02. 17:16:46

Mailt olvastam, kösz az infókat :)

Kizártnak tartom, hogy sorozatot kezdjek írni róla :D

Lehet, hogy pár év múlva majd, talán belevágok, de most nem nagyon vágyok a 2001-nél is lassabb művekre :)

nyuszisz 2008.10.02. 17:52:00

Charlie Parkert ismerem, őt szoktam hallgatni a rádióban, és a társait is. A Doors is tetszik, de nem jellemző, hogy hallgatnám. Vangelist szintén.
A The Wizard az, amit nem ismertem.
Végülis a Vangelis kivételével egyiket sem tudnám olvasás közben hallgatni, bár talán a Doors kivételével mindegyik nevezhető lounge zenének. Mostanában Air-t hallgatok olvasáshoz, vagy semmit, mert egyébként állandóan megy valami zene.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.10.02. 22:11:28

nekem egy két dolgon kívül mindegy, hogy mi szól olvasás közben csak háttérzajnak érzékelem (úgy tűnik az írott szöveg jobban leköt, mint a füleimnek szóló művészet)
a black sabbath-ot azért lounge zenének kicsit erőss lenne nevezni (azért még is csak ozzy-ról van szó):D

nyuszisz 2008.10.03. 07:52:42

Ja, a black sabbath, amit ismerek, róla nem beszélek :)

nyuszisz 2008.10.03. 12:30:52

vagyis nem ismerem :)

nyuszisz 2008.10.03. 13:47:33

Úgy tűnik kora reggel nem beszámítható, az írásom :)
...meg este sem :)
süti beállítások módosítása