Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

TV nézős (szerda-szombat-vasárnap, de persze jazz)

2008.09.01. 12:53 paulkemp

(Szeptember 1. - Szeptember 7.)

Na kezdjük azzal, hogy a hét nagyon gyenge lesz, csupán szerdán és vasárnap számíthattok valami jóra a televízióban. De végülis mindegy, hisz Debrecenben Jazz-fesztivál (VicGilson összefuthat- nánk ottan végre, ha már volt róla szó), meg van nekem jobb dolgom is, mint tévét nézni. Lehet elmegyek focizni, de lehet szerzek új munkát is (majd csütörtöktől). Egyébként meg olyan szép az idő, és már alig van valami, amíg az egyetem falai újra befogadják a hallgatókat. Szóval irány a természet, nagy séták, sok sör és bor.

Szóval hétfő Bunuel apácájának napja, de mivel már mindenki látta Viridiana nővér kalandjait tudjátok, mi a dolgotok. Ha meg mégsem, akkor szerezzetek be egy Nolan filmet 2000-ből, ha ez sem jó, akkor főzzetek valami finomat, mondjuk sevillai csirkét (narancs, csirkemell, gyömbér, valahogy pakold össze). Egyébként meg érezzétek jól magatokat.

Kedden nem tudom mi lesz Wesley Snipes-on kívül a televízióban, de nem is nagyon érdekel, olyan jó nosztalgiázni vele egy kicsit, meg egyébként is, kinek van jobb dolga kedd este.

Szerdán egy kis pezsgés, először is Woody Allen Lövések a Broadwayn, amiben igaz nem játszik, de mégis fantasztikus (a top5 Allen film között van szerintem). Aztán lesz valami magyar film is a Filmmúzeumon, ami jónak ígérkezik. Meg egy dok film a dunán Grönlandról, de ennyi, a választás jog a kezedben. No mindegy.

Csütörtök A szép Antonio tudjuk kikkel.

Péntek lószar.

Szombaton egy kispályás stricivel hatolunk be a Piroslámpás paradi- csomba, mondjuk nekem nélküle is sikerült Amszterdamban, de a szőrös boxer alsós, hálópólós faszitól ki is fordultam, de lényegileg ez is mindegy. Mert kötelezően megtekintendő a Megtalált idő ugye tudjátok Proust tollából egyenesen a filmvászonra, igazolt elfoglaltság esetén Spar 990ft (nekem már megvan - ja és míg el nem felejtem mellékszerepekben csupa Oscar-díj).

Vasnap már alakulgat. Először a western műfaja jön, Nincs bocsánat (Clint Eastwood, Gene Hackman, Morgan Freeman), aztán a legna- gyobbak legnagyobbika tangózik egy utolsót Párizsban (gondolom nem kell magyarázni, bár én rendszeresen elalszom rajta tegyük hozzá). Sorozat kedvelőknek, meg Mad Men első rész (nekem már megvolt az első évad, és nem rossz, én mondom nem rossz).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr43643013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása