Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

Fagyos tájakról

2008.09.08. 18:41 paulkemp

(Björk - Homogenic)

Lehetne áradozni Björk (kimondhatatlan nevű) Guðmundsdóttir zenéjéről, s feltehetőleg található még néhány olyan jelző, melyet eddig senki nem használt a hölggyel és produktumával kapcsolat- ban. Azt is megtehetném, hogy teljesen fölösleges adatokkal bombáználak kedves olvasó az életével, az albummal kapcsolat- ban, s biztos érdekelne is téged, főleg ha nem olvastad még a megfelelő Wikipédia bejegyzést. Esetleg megpróbálhatnék valami frappáns expozéval előrukkolni, mielőtt a két videoklipet bevágnám ide a YouTube-ról, de nem fogok. Legyen elég ennyi, s talán ez is sok e fantasztikusan hideg és mégis érzelemtől túlfűtött zenéből, melyet a már 12 évesen publikáló izlandi énekesnő 1997-es (azaz azt hiszem 3.) albumáról ajánlok most nektek (a frappáns dolgokat most hagyjuk).

A kezdő dal:

Ez pedig egyenesen Gondry-tól:

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr39654346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2008.09.09. 10:12:33

Björköt én is szeretem, egyik kedvencem a Violently happy, másik a Human behaviour, nem tudom, ismered-e ezeket...

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.09.09. 16:09:47

igen persze, én is nagyon szeretem, csak most erre az albumra kattantam rá nagyon azért lett ez a két szám

nyuszisz 2008.09.09. 18:23:08

Tetszik mindkettő, bár az első videó kissé ijesztő, a zene szép.

katatones · http://katatones.blog.hu 2008.11.02. 22:11:13

Björk az egyik legnagyobb kedvencem, örülök, hogy látom végre valamelyik blogban. Számomra mindegyik dala best of és a Jogat épp ma töltöttem fel a Zenedobozomba. :-))
süti beállítások módosítása