Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

TV nézős (fesztiválra mentem)

2008.07.21. 16:43 paulkemp

(Július 21. - Július 27.)

No haza tértem. Újra van net kapcsolatom, s ráadásul még jól is szórakoztam. A késés és a posztok teljes hiánya tehát ennek tudható be. No de a lényeg a lényegben, hogy itt vagyok. A vodka jó, a Tisza part nem, legalábbis szerintem. Dehát ízlés kérdése. A heti tv mustra is e szellemében születik, tehát kevés film, sok vodka, fesztivál vagy akármi, ami kienged a szobából a tv elől.

Nos ahelyett, hogy itt csépelem a szavakat, gyorsan elmondom, hogy lesz két film ma este. Először is Bergman kedvéért Max von Sydow és Bengt Ekerot sakkozik egyet a múzeumon, majd vagy inkább már közben elkezdődik a fiatalok szenvedése a Dunán, nagyjából dokumentum, nagyjából játékfilm, mindenesetre nem rossz.

Kedd Bacsó Hamvadó cigarettavégje, mert úgy is régen látta mindenki, meg egyébként is meglepetésre a tv2-n. Vagy egy másik Bergman, ami szintén ajánlott, gondolom Woody innen lopta az Agyament Harry alapszituációját.

Szerdán a Viridiana és a Zöld sárkány között őrlődök, de egyiket sem nézem meg mert már itt leszek.

Csütörtök Scorsese, vagy magyar film, de én még mindig fesztiválozok, bár az elsőt aszem szívesen megnézném mert még nem láttam. De ez van kénytelen leszek különböző bandák zenéit élvezni helyette. Aszem Quimby, aszem berúgok.

Pénteken irány India, Boolywood mindig is a kedvenceim közzé tartozott. Insomniásoknak meg ott az olasz kiruccanás, de csak fincsibe, nem vigyétek túlzásba, menjetek moziba filmet nézni, egyébként meg igyatok.

Szombat Top Gun, mert azt soha nem lehet megunni, bár az azóta Szcientológussá (vagy hogy a halálba kell leírni) avanzsáló Cruise már cseppet sem annyira szimpatikus, mint akkor volt. Egyébként meg Makk Károly Liliomfi, erre lehet haza is megyek.

Vasárnap ilyen Japán faszság, hátha jó lesz, este meg angol király dráma Shakespeare tollából valamelyik harmadik. Na jó éhes vagyok, meg egyébként sem érdekel most ez engem, aki teheti jöjjön fesztiválozni én ott leszek a Dub székházban keressetek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr46578386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása