Colere

Film, zene, könyv meg ami jön/jött velem szembe.

Köszönet

Köszönet a bejegyzések javítgatásáért Juditnak!

Ezeket néztem, stb.

Egy kis zene

A little bit jazz:

Oxygene & others:

Tudnivalók

Creative Commons License

In memorian D.A.

Towel Day - Don't Panic

Ezek meg szintén az enyémek

Friss topikok

TV nézős (faszom másnap)

2008.08.26. 20:00 paulkemp

(Augusztus 25. - Augusztus 31.)

Kezdjük azzal, hogy vége a pekingi mókának, szóval lehet, hogy a tv-ben lesz végre valami nézhető is, persze a dolgok nem feltétlenül ilyen kedvezőek, de ez majd kiderül. Én személy szerint lassan befejezem a nyári programjaimat, szóval holnaptól rendesen üzemelek majd. A lényeg a lényegben tehát, hogy hamarosan itt az új szemeszter, és újabbnál újabb dolgokra bukkanok rá, melyeket majd megosztok veletek.

De lényegileg gondolom ez senkit nem érdekel, inkább néhány szó arról, hogy minden foci szezon rajtol lassan, meg ilyesmik. Lesz persze amcsi is, egy kis hokival keverve, hátha ehhez valakinek több kedve van. De végülis azt hiszem nem ez az én feladatom, szóval lássuk, hogy mi történik a színes beszélő dobozban.

Ja hogy a nyár utolsó hete van, meg november 12-én Jean-Michel Jarre koncertet ad a Papp László-ban, no majd meglátjuk, lassan túl sok a jóból (mert ugye lesz Jethro Tull is Debrecenben), szóval egy nap egy film, ennyi, s nem több. Tegnap volt is egy magyar-olasz 85-ből, remélem mindenki megnézte, mert annyit megért (én ittam és másnapos vagyok).

Ma lesz az m1-en a Bin-Jip, de mivel emlékeim szerint az volt mostanában, vagy láttam dvd-n, így nem marad más, Pluto Nash kalandjai, mit ne mondjak megéri. Ez emlékeim szerint Eddie Murphy jobbik arca még, bár a régi nagyokhoz nem ér fel.

Szerda német sci-fi az m2-n. Bevallom jót ilyet még csak egyet láttam, s azt Fassbinder rendezte, tőle meg ugye szart még nem láttunk, ez meg tudja a fene, lehet bealvós, lehet nem, majd kiderül, de persze ha van kedvetek így a szezon után még egy kis nyaraláshoz, akkor inkább az. Vagy mozi, vagy színház (még talán van szabadtéri), meg ilyesmi.

Csütörtök sorozat kezdés, s ez mindenkinek kötelező. Mester és Margarita a lengyelektől pár részben, én bevallom vettem egy szovjet feldolgozást az nagyon jó volt, ezt meg majd meglátjuk. Aki nem tudná Mihail (valami középső név) Bulgakov zseniális regénye szolgál alapul, amit ha még nem olvastál azonnal tedd meg, van benne Jézus-Pilátus (a megváltatlan megváltó esztétikája), Ördög, meg macska (szürreális, misztikus), és persze szerelem (igazi klasszikus megrikatós), meg kommunizmus kritika (hát jobban csinálja, mint a Kundera).

Nem szarozunk, pénteken folytatódik a jövő kutatása (futurológia), csak most b-katban. Bár mondjuk Carpenter, szóval ki tudja, még valami jó is kisülhet belőle.

Szombat zseni matekos: Matt Damon (ő is írta a másik szépfiúval).

Vasárnap nincs tv. Eltetszik menni boltba, megvenni Maffiózók, mind a  6 évad (szerintem egyben 30000-50000 között oda adják), és elkezdik tetszeni nézni, mert így sokkal jobb lesz mindenkinek. Én meg megyek Debrecenbe, s ígérem a héten időben jön a műsor ajánló.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colere.blog.hu/api/trackback/id/tr11634416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.08.28. 13:22:43

holnaptól egy kis nyárvégi melót vállaltam, szóval nem tudom mennyi időm lesz a blogra, de majd igyekszem, addig is míg napi 12 órában baszom a fajtámat jó film nézést, olvasást és zenehallgatást, amint tudok jelentkezem (bár azt hiszem ma még fogok valamit posztolni)
süti beállítások módosítása